У 4-Б класі навчається 19 учнів. З них 11 хлопчиків та 8 дівчаток. Всі учні проживають у благополучних сім’ях. В повних сім’ях проживає 13 дітей, у неповних -6.
Учні стараються приймати активну участь у громадському житті класу, залюбки виконують доручення вчителів.
Гарно організована гурткова робота. Гурток англійської мови відвідують всі учні класі, гурток декоративно-прикладного мистецтва -9 учнів, гурток судномоделювання – 6 учнів.
Учні класу позитивно налаштовані на спілкування з вчителями, батьки надають якісну допомогу для зменшення адаптативного періоду.
Більшість дітей фізично здорові. Але перед класним колективом поставлено ряд проблем.
Більшість учнів класу спокійно сприймають і виконують правила для учнів. Але частина дітей схильна до порушень дисципліни.
Велика частина дітей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання. Більшість учнів навчаються iз задоволенням .
У класі є діти з логопедичними проблемами та високим рівнем агресіі.
Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Але дітям ще важко органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. У стосунках мiж дiтьми присутні спiвчуття, теплота, толерантність до помилок товариша.
Активну участь у навчально-виховному процесі беруть батьки учнів класу.
Для покращення мікроклімату класного колективу, підвищення якості навчання, намічено такі шляхи вирішення проблем:
- Систематична виховна робота, спрямована на виховання співчутливого, милосердного ставлення до дітей зі слабким здоров’ям.
- Регулярні бесіди з дітьми, схильними до порушень дисципліни. Організація тісної співпраці з батьками цих учнів.
- Забезпечення допомоги у навчанні для учнів, які мають проблеми з вивченням певних предметів.
- Організація позакласних заходів з метою згуртування класного колективу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий